“Križišče ni prometno varno, kar dokazujejo številne prometne nesreče.”
Križišče je problematično z vidika prepustnosti, saj se vozila na obeh omenjenih priključkih vse težje vključujejo na glavno cesto. Prav tako je problematično z vidika varnosti pešcev, ki morajo prečkati precej prometno cesto preko treh voznih pasov. Na območju križišča je bilo v zadnjih 10 letih zabeleženih tudi precej prometnih nesreč, kar nakazuje, da križišče ni prometno varno. Vzroki nesreč so predvsem neupoštevanje prednosti, kar nakazuje na izsiljevanje zaradi predolgih čakalnih časov za vključitev na glavno prometno smer. Promet skozi omenjeno križišče znaša od 5.000 do 5.900 vozil na dan, 10 % je tovornega prometa.
“Urejen bo dvofazni program semaforjev z najavo s tipko za pešce.”
Na podlagi rezultatov prometne analize, ki je bila izvedena v letu 2018, se je predvidela ureditev semaforiziranega križišča. Uredi se dvofazni prometno odvisen program semaforjev z najavo s tipko za pešce, kar bo bistveno izboljšalo prometno varnost za pešce. Poleg novih površin za pešce so predvidene tudi kolesarske površine, ki se jih poveže z državno kolesarsko povezavo. Slednja se konča na omenjenem križišču. S površinami za pešce in kolesarje se nadaljuje tudi naprej do novozgrajenega krožišča pri »gradbenem«. Projekt vključuje še urejanje ostalih komunalnih in telekomunikacijskih vodov, prenovo javne razsvetljave in ureditev odvodnjavanja meteornih vod. Za izvedbo del je podpisan sporazum o sofinanciranju investicije, za katero večji del zagotavlja Direkcija RS za infrastrukturo.
Občina Kočevje