fbpx
E-UTRIP
FOTO: Občina Škofljica.
Aktualno Novice Občina Politika

Podvoza, ki bi sprostil promet med Kočevjem in Ljubljano še ne bo

Gradnja podvoza pod železniško progo v Škofljici, ki naj bi delno sprostila promet med Kočevjem in Ljubljano, se bo, kot kaže, še nekoliko zamaknila. Če so še lani na Direkciji RS za infrastrukturo navajali, da bo gradnja stekla letos ali prihodnje leto, je zdaj najverjetnejši začetek leto 2025. Če bo dovolj sredstev, pravijo pristojni.

Da bi lahko z gradnjo začeli leta 2025 in jo končali v enem letu, ob predpostavki, da bo zanjo dovolj sredstev, je na petkovem srečanju predstavnikov več ministrstev z župani občin, ki ležijo ob načrtovani 3a razvojni osi in širše, povedal direktor direkcije RS za infrastrukturo Bojan Tičar.

Za gradnjo podvoza po njegovih besedah trenutno potekajo odkupi zemljišč, porušeni so bili nekateri objekti. Zbranim na srečanju, ki so izražali pomisleke o tem, da bo gradnja povzročila dodatne prometne zastoje, je zagotovil, da je ob gradbišču za čas gradnje podvoza predvidena nadomestna cesta.

V občini Škofljica sicer že nekaj časa opozarjajo, da zgolj gradnja podvoza ne bo preprečila vsakodnevnih prometnih zastojev v Škofljici, skozi katero poteka cesta Kočevje-Ljubljana, pač pa bodo potrebne še druge rešitve. Želijo si izgradnje povezovalne ceste, s katero bi med drugim promet speljali mimo središča Škofljice, je povedal župan Primož Cimerman.

Na srečanju navzoči predstavniki ministrstev so se s tovrstnim razmišljanjem strinjali in zagotovili, da iščejo rešitve tudi v tej smeri.

Istočasno z načrtovanje podvoza pod železniško progo v Škofljici že nekaj časa tečejo tudi priprave za nadgradnjo same železniške proge med Ljubljano in Ivančno Gorico ter nato naprej proti Novemu mestu in Metliki. Načrt je, da bi omenjena proga postala dvotirna.

Po besedah Jožeta Novaka z direkcije za infrastrukturo in vodje projekta nadgradnje v prvi fazi načrtujejo uvedbo dvotirnosti na delu od Ljubljane do Ivančne Gorice. Za to trenutno potekajo študije variant. Državni prostorski načrt naj bi sprejeli do leta 2025, graditi pa začeli leta 2027. Gradnja naj bi trajala tri do štiri leta. “Potovanje bo po nadgradnji dvakrat hitrejše. Od Ivančne Gorice do glavne železniške postaje v Ljubljani bo vlak potreboval 25 minut, od Grosupljega 15 in od Škofljice sedem minut,” je povedal. V načrtu je tudi, da bi vlaki iz vseh smeri v prometnih konicah na glavno železniško postajo v Ljubljano prihajali na 15 minut, kar bi omogočilo, da bi ljudje za dostop v Ljubljano raje uporabljali vlak kot avtomobil, je dodal.

STA.

Sorodni članki

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Soglašam Več o piškotkih

Piškotki