E-UTRIP
Featured Kolumna

KOLUMNA: Kaj pa, če je vse res?

»Z lahkotnim korakom je stopala po ozkih mestnih ulicah, bujni pšenični lasje so poplesavali z vetrom, njen zapeljivi nasmešek pa je odražal samosvojost. Njeno telo je izdajalo popolnost, ki ne dopušča povprečja. Ga ni bilo, ki ne bi vsaj skrivoma spustil pogleda za njo. Vsi so se spraševali v čem se skriva ključ njene čarobnosti, ki je osvojila še tako apatičnega opazovalca. In ni ga junaka, ki si ne bi želel tudi sam doživeti tako zadovoljnega trenutka svojega obstoja…«

Ste se kdaj vprašali, kaj je ključ do uspeha vseh prodajnih trikov? Triki, ki vas v trenutku prepričajo, da kupite nekaj kar sploh ne potrebujete? Prepričajo vas, da bo kvaliteta vašega življenja brez ponujenega izdelka ali storitve veliko slabša. V bistvu gre za tehnike, ki so uzakonjene tako kot abeceda. Pri vsem tem pa vsebina nima prav nobenega pomena. Torej ta zmagoviti ključ se ne skriva v besedah, ampak v emocijah. Vsi, ki želijo, da vplivajo na vas, se zavedajo, da morajo osvojiti vaša čustva. To pa lahko dosežejo le s pravim pristopom in uporabo že omenjenih tehnik. Ker pa smo si ljudje različni, je tudi uspeh zelo odvisen od naših osebnosti. Ljudje, ki jim »vladajo« emocije, so veliko lažji plen za osvajanje. Vsi tisti, ki pa so bolj trdno z nogami na tleh in so bolj racionalni – no, pri teh se morajo ponudniki bolj potruditi. Uspe jim z agresivnejšim pristopom, ki vključuje tudi večkratno ponavljanje dražljajev.

Pa vendar, je vse skupaj res tako enostavno? Kje pa se skriva tako opevana vsebina, ki naj bi prepričala še tako velike skeptike? Ta je žal drugotnega pomena. Prikličite si v spomin vašo najljubšo pesem. Kaj se zgodi? V trenutku postanete dobre volje, vaše emocionalno stanje doseže najvišjo točko. Čustva vas preplavijo in odtavate v čarobni svet, kjer se počutite popolnoma svobodni. Enako se zgodi, ko jim uspe vas »zasidrati«. Kar pomeni, da ste postali njihov potencialni uporabnik. In tako smo na zelo lahek način postali potrošniška družba.

»…Ko je prišla domov je tako kot vsak dan odprla okno, da je spustila v prostor zadnje sončne žarke, ki so se že počasi poslavljali od dneva. Prostor je preplavila sproščujoča glasba, ona pa si je tako kot vsak večer privoščila tisti čarobni ZELENI NAPITEK, ki je povzročil eksplozijo ekstaze. Bi ga radi poskusili tudi vi in doživeli svoj prerod? Nič lažjega, samo en klik vas loči od zmagovitega nakupa. In vaše življenje bo postalo lahkotno kot še nikoli do sedaj. Vi pa zdravi, srečni in pomirjeni.« Ne verjamete? Kaj pa, če je vse res?

Edward Bernays ameriški pionir na področju propagande ali lepše rečeno – odnosov z javnostmi, je prav dobro vedel, da kupovanje ne sme biti samo potreba ampak jo je potrebno spremeniti v željo. Zagotovo njegova najbolje znana trditev, ki je tudi »krivec« za tradicionalni ameriški zajtrk; »Tudi, če ne marate slanine in vas skrbi za vaše zdravje, ko 4000 zdravnikov pravi, da je bolje da jeste slanino, potem jo boste jedli.«

S.K.

Sorodni članki

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Soglašam Več o piškotkih

Piškotki