fbpx
E-UTRIP
Ivan Gabrič, direktor podjetja poraVnava d. o. o.
Izpostavljeno Aktualno Pravni nasvet

Podjetje poraVnava d. o. o. že tretje leto zapored prejemnik platinaste bonitetne odličnosti

Certifikat platinaste bonitetne odličnosti je podeljen podjetjem, ki dosegajo najvišje mednarodne standarde poslovne etike. Gre torej za najvišje možno poslovno priznanje odličnosti, ki ga analitična hiša Dun&Bradstreet podeljuje na evropski ravni. Prejemnik tega odličja je tudi kočevsko podjetje poraVnava d. o. o.

Temelji na računovodskih izkazih in drugih dinamičnih kazalnikih podjetja ter napoveduje nadpovprečno varno in uspešno poslovanje podjetja v naslednjih dvanajstih mesecih.

Za oceno strokovnjaki ocenijo:

  1. Plačilno in posojilno sposobnost.
  2. Zadolženost.
  3. Dobičkonosnost.
  4. Morebitna tveganja poslovanja s podjetjem.

Do platinaste bonitetne odličnosti so upravičena izključno podjetja, ki imajo najvišjo bonitetno odličnost Zlati AAA kar tri leta zapored. Podjetja, ki izkazujejo platinasto bonitetno odličnost, predstavljajo najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji.

Le 23, 2 % podjetij na trgu je bonitetno odličnih, kar podjetje poraVnava d . o. o. uvršča v sam vrh najboljših pravnih subjektov v Sloveniji. To priznanje direktorju podjetja poraVnava d. o. o. Ivanu Gabriču pomeni veliko potrditev. »V svetu nogometa bi temu rekli, da smo zmagali Ligo prvakov. In ta primerjava ni pretirana. Razlika je samo v tem, da je tukaj več zmagovalcev, ki vsako leto dvigujejo lestvico kvalitete dela. To pomeni, da se lahko zgodi, da delaš boljše kot leto prej, a še vedno slabše kot je povprečje najboljših. In tako odpadeš! Gre za aktiven vsakodnevni boj, ki ne dovoli spati na lovorikah. To pa je dobro za naše stranke.«

Platinasta boniteta odličnosti predstavlja tudi osebnostne lastnosti ljudi, ki delajo v podjetju, meni Gabrič. »Pošteni, visoko motivirani, predani delu, strokovni in predvsem odgovorni do strank, za katere delamo. Priznanja ne jemljemo kot samoumevno. Predvsem gre za to, da radi delamo, to kar delamo, in radi delamo za ljudi, za katere delamo. Trudimo se ustvarjati delovno okolje, ki človeka izpopolnjuje in mu da zagona, da je lahko še boljši. Želimo si tudi kritike in seveda tudi nekaj pohvale,« zaključi direktor, ki poudarja, da boniteto razume tudi kot odgovornost in zavezo, da so storitve podjetja iz leta v leto boljše.

 

Sorodni članki

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Soglašam Več o piškotkih

Piškotki