fbpx
E-UTRIP
Izpostavljeno Aktualno Zanimivosti & Zabava

Ribničana Nejca Drobniča dnevno posluša 100.000 poslušalcev

Iz našega območja izhaja kar nekaj televizijskih obrazov in radijskih glasov. Poslušalci radia Veseljak lahko tam poslušate in tudi gledate Nejca Drobniča. Njegov glas pa lahko slišite tudi v številnih reklamah. Ribničana dnevno posluša okoli 100.000 poslušalcev.

Že v osnovni šoli je bil aktiven v dramskih krožkih. Nastopanje mu ni predstavljalo zadrege. Pravzaprav pa se je vse začelo še pred vstopom v šolo. »Če vprašate moja starša, lahko povesta, da mi nikoli ni bilo težko zapeti kakšne pesmi. Zelo zgodaj sem se vključil v otroški pevski zbor in po končani osnovni šoli nadaljeval v odraslem pevskem zboru, tam sva prepevala skupaj z očetom. V bistvu je bila pesem, predvsem slovenska, pri meni prisotna že od zibelke, za kar sem nadvse hvaležen svojim staršem in starim staršem,« pove Nejc Drobnič.

Šmentana reč

Da bo nastopanje postalo njegov poklic, si ni nikoli predstavljal. Sprva je bilo pojavljanje v medijih zgolj občasno, bolj hobi, kot pa nekaj kar prinaša kruh. Poleg redne službe in nastopanja v Ansamblu Roka Žlindre je leta 2008 prišel na idejo, da bi imel svojo radijsko oddajo. Načrt je predstavil ekipi radia Univox in zaživela je »Šmentana reč«.

»Ko sem prišel z zamislijo o novi narodno zabavni oddaji na radio Univox je bila edina težava, da o radijskem etru, osnovnih pravilih, pogojih in obliki radijskega vokala nisem imel nobenega pojma. Imel pa sem idejo, da oddajo delam s sovoditeljico in na pomoč mi je priskočila takrat študentka novinarstva in tudi soseda ter sošolka Nadja Zobec. Od nje sem se res veliko naučil, oddajo sva lepo začela in kmalu so prišli rezultati, na katere sva še danes ponosna.«

Na frekvenci radia Veseljak

Trenutno 35-letnika lahko spremljate na frekvenci radia Veseljak. Lani je radio postal tudi televizija. Voditelj se je tak znašel pred 10 kamerami in bobnom. »Včasih je radijski program lahko naredil voditelj s pomočjo producenta. Danes se je ta ekipa kar precej razširila. Če poslušalci slišijo v svojih radijih samo mene in mojo sovoditeljico, je v ozadju še ekipa desetih ljudi, ki skrbi, da smo lepo naličeni, da se kadri menjajo pravi čas, da se na velikih ekranih za voditelji menjajo slike, da so gostje pravi čas v studiu in da je celotna slika videti tako fantastično. Z razširitvijo smo dobili tudi nove poslušalce in gledalce in tako je Veseljak na 3. mestu po poslušanosti med komercialnimi radiji in po zadnjih podatkih imamo kar 100.000 poslušalcev,” nas sogovornik spusti v zakulisje. 

Delo v medijih je služba, ki da veliko, hkrati pa ni služba za ljudi rutine. Urnik po programu ni strogo zastavljen, kako se bo dan končal – ne veš. In ne veš niti kdaj se bo končal, potrebno je veliko improvizacije. Prinaša tudi določno mero stresa, saj zahteva ažurnost in to pogosto spremljajo nenapovedani vklopi v živo. »Je pa polna zanimivih dogodkov, spoznavam in sodelujem z glasbeniki, tako tistimi, ki sem jih kot otrok občudoval pod odrom, kot mladimi, ki šele začenjajo svojo pot. Zahteven bi bil zame ta medijski svet, če v tem ne bi užival, ker pa res z veseljem in ponosom opravljam to delo, mi je vsak dan izziv … in ta izziv se začne že zjutraj, ko mi ob 3.30. vsako jutro zazvoni budilka in me spomni, da imam najboljšo službo na svetu.«

»Nekdo hoče živo reklamo, spet drugi naročniki uglajeno, v tretji pa moram z glasom odigrati mesarja”

Ob tej uri pa še sladko spita Nejčeva največja podpornika in najbolj zvesta poslušalca, sin Maksim in hči Laura. In seveda žena Irena, brez katere bi težko šlo. Tudi ona si zasluži malo reklame. No, nadaljujmo pri reklamah. Nejčev glas lahko spremljamo v številnih reklamah, kar je od njega terjalo kar velik miselni preskok. »Nekdo hoče živo reklamo, spet drugi naročniki uglajeno, v tretji pa moram z glasom odigrati mesarja. In ta menjava glasovnega značaja je včasih kar zahtevna. Zahtevna tudi zato, ker se ne snema ena reklama cel dan, ampak jih včasih posnamem tudi po 10, za različne naročnike. In pri vsakem naročniku moraš biti izviren. Je pa snemanje reklam odlično učno sredstvo za radijski eter.« Na srečo ima dober posluh, ki mu vse to omogoča. No, vi pa naslednjič ob poslušanju radia le prisluhnite domačemu glasu, ki je slišan v deveto vas.

Sorodni članki

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Soglašam Več o piškotkih

Piškotki