fbpx
E-UTRIP
FOTO: Občina Škofljica.
Aktualno Kolumna

Čakajoč na pot do Ljubljane brez zastojev

Se na delo vozite v Ljubljano? Se že na poti domov iz službe sprašujete, kdaj se boste naslednji dan morali odpraviti na pot, da ne boste zamudili na delo? To je realnost ti. dnevnih delovnih migrantov. Po zadnjih dostopnih statističnih podatkih se vsaka druga delovno aktivna oseba vozi na delo v drugo občino. Večina zaposlenih se v službo vozi z osebnim avtomobilom, teh je čedalje več, posledično tudi zastojev. Na Škofljici zastoji nastajajo že vrsto let, te dni pa razmere vpijejo po ukrepanju. O ureditvi razmer pristojni najraje govorijo v času volitev, medtem pa pokorni državljani čakamo v koloni vozil – dan za dnem.

Vsi nestrpno pričakujemo prelomno leto 2034, ko naj bi bila celotna 3a razvojna os dokončana. Takrat naj bi Ribničani v Ljubljano prišli v zgolj pol ure. Do takrat lahko le sanjamo o boljših časih. Konec koncev za razmišljanje imamo čas – saj je te dni marsikateri voznik v avtomobilu preživel tudi do štiri ure.

Včeraj je na cesti Kočevje-Ljubljana že na Pijavi Gorici vladalo obsedeno stanje. Ljudje so množično zamujali na delo ali ne ostale načrtovane obveznosti. Po družbenih omrežjih so objavljali fotografije brutalno dolge kolone pločevine.

Marsikdo je imel navado gnečo obvoziti po lokalnih cestah občine Škofljica, a so pristojni včeraj pričeli z usklajenim preventivnim nadzorom upoštevanja cestno prometnih predpisov in signalizacije na lokalni cesti Glinek – Klanec in cesti mimo Centra Dolfke Boštjančič na staro kočevsko cesto. Ureditev je bila potrebna zaradi zagotavljanja večje varnosti otoških življenj, so pojasnili na Občini Škofljica.

FOTO: Primož Cimerman.

“Promet in prometna varnost na državni cesti Kočevje-Ljubljana, ki poteka skozi osrčje občine Škofljica in v neposredni bližini največje osnovne šole v državi – OŠ Škofljica, sta čedalje bolj pereča. Vozniki, ki dnevno migrirajo proti prestolnici iz južnega dela Osrednjeslovenske regije se poslužujejo vseh mogočih poti, ki jim niso namenjene in neposredno ogrožajo naše najmlajše na njihovi poti v ali iz šole. Že novembra 2011 smo s spremembo cestne signalizacije na lokalni cesti Glinek – Klanec skušali zajeziti tranzit oziroma povečati varnost na omenjeni poti. Vendar so na nas vedno znova naslavljali apele, češ da je bila obstoječa ureditev sama sebi namen, ker se kultura voznikov nikakor ni izboljšala,” sporoča Občina Škofljica.

Za ta ukrep so se odločili na podlagi pobude sveta staršev, občanov in na podlagi mnenja Sveta za preventivo, vzgojo in varnost Občine Škofljica (OSPV).

Na Občini Škofljica so vzorno poskrbeli za dobrobit svojih občanov, kar pa je povzročilo jezo dnevnih migrantov iz drugih občin. Morda tukaj velja apel, da se tudi naši župani bolj intenzivno zavzemajo za ureditev razmer in poskrbijo za svoje občane, ki se morajo na delo voziti izven svoje občine. Da vztrajajo pri tem, da naše občine ne ostanejo slepo črevo države.

Sorodni članki

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Soglašam Več o piškotkih

Piškotki