fbpx
E-UTRIP
Aktualno Gospodarstvo Narava & zdravje

BAM body: Mlada ribniška podjetnika s kavnim pilingom osvajata Slovenke

Ponavadi si ženske kakšno nedeljsko popoldne vzamemo uro zase. Nekatere ta čas namenijo za manikuro, pedikuro, nego obraza ali kaj podobnega. Si morda kdaj privoščite piling? No, morali bi si ga. Ta namreč poskrbi, da odmrla koža zapusti telo in znova zadiha, tako kot je treba. Peter Batinič in Kaja Mihelič, mlad par iz Ribnice je na trg poslal BAM body piling in hranilno olje, ki ju najbolje opiše prav: BAAAAM!!!

Njuna zgodba se je začela leta 2019. No, zgodba o podjetništvu, tista zgodba o ljubezni je nastala precej prej. Vrnimo se k podjetniški. Torej,  pred tremi leti sta poskusila formulirati kavni piling. »Do ideje sva prišla zato, ker sem jaz v začetku leta pustila službo, kjer sem delala kot študentka, saj se tam enostavno nisem videla. Medtem ko sem iskala novo zaposlitev, sem ustvarjala in izdelovala kozmetiko, saj sem po poklicu farmacevtski tehnik in mi to ni tuje. Ker pa sva oba od nekdaj želela imeti nekaj svojega, se nama je porodila ideja, zakaj nebi imela svoje kozmetično podjetje,« se začetkov spominja Kaja.

Mlada podjetnika Kaja Mihelič in Peter Batinič. FOTO: Osebni arhiv.

Podjetnika sta razmišljala, kateri izdelek bi lahko postal njun prvi. Piling, zaradi katerega vsi proizvodi bolje učinkujejo, se jima je zdel najboljša odskočna deska. Da bi bil piling nekaj posebnega, nekaj novega, sta mu dodala kavo. Da je bilo »to res to«, da sta prišla do formule, ki jima služi še danes, sta vztrajala 129 poskusov. Rezultat je piling, ki diši tako, da bi ga najraje pojedel. In po negi čutiš, pa če se sliši še tako smešno, srečo.

In podala sta se v podjetniške vode…

Valovi so bili visoki, tok močan, če smo malo poetični. »Lahko rečeva, da je bilo težko, ker sva bila brez podjetniškega znanja. Ampak imava zelo rada izzive in, kot sva že povedala, sva oba od nekdaj želela nekaj svojega, zato sva vedela, da ne bo šlo ravno vse po maslu,« pove Peter Batinić.

Seveda sta se bala, da izdelek ne bo dobro sprejet, tu so še birokratske zadeve in strah pri priglasitvi, ki bi pomenila, da bi morala popravljati končno formulo. Že za to pa sta porabila ogromno časa.

A strah je bil odveč, odzivi so bili dobri. Navdušenje nad pilingom je prihajalo iz vseh strani. »Od najbližjih sva pričakovano dobila podporo, a sva bila prijetno presenečena nad odzivom okolice, saj je v Ribniški dolini veliko podjetnikov in ustvarjalcev, ki so naju podprli z vzpodbudnimi besedami in koristnimi nasveti,« je iskren par.

Vzemi si čas zase

Podjetnika zagovarjata filozofijo, da si je treba pač vzeti čas zase, brez slabe vesti. A pri snovanju svojih produktov sta mislila tudi na naravo. 

»Prvi izdelek je bil kavni piling, v istem letu pa se mu je pridružila še krtača za suho krtačenje. Drugo leto pa sva v ponudbo dodala še olje za telo in krtačo za lasišče. Sva mnenja, da nam narava ponuja največ, zato to tudi pridno izkoriščava pri najinih izdelkih. Oba kozmetična izdelka sta 100 % naravna (večina sestavin je tudi organskih) in veganska, kozmetična pripomočka pa sta narejena iz okolju prijaznih materialov,« pojasnita.

Vsi izdelki so naravi in živalim prijazni. FOTO: Osebni arhiv.

Na lovorikah se ne počiva

Trenutno snujeta formulo za nov piling, prav tako se bo »Bam družini«, pridružil še pripomoček za nego. Vse ostalo je poslovna skrivnost, povesta v smehu. »Ciljava tudi na tujino, za kar sva že v dogovoru z različnimi tako spletnimi in tudi fizičnimi trgovinami po svetu. Je pa seveda težko vstopiti na tuj trg, saj je konkurenca močno prisotna že v Sloveniji, kaj šele po celem svetu.«

Kozmetika je hvaležna in hkrati zahtevna panoga, možnosti je ogromno, konkurence pa še več. »Veliko je tudi kopiranja, kar sva že nekajkrat doživela tudi sama. Pa ne misliva glede izdelkov, ker seveda nisva izumila pilinga za telo, ampak način in stil komuniciranja s kupci in uporabniki. Na primer socialna omrežja so odličen pokazatelj, ko pride do kopiranja. Se je pa nedolgo nazaj pojavila situacija, ko je nekdo želel kopirati dobesedno vse najine izdelke. Je pa to samo potrditev, da sva dobra in da naju opazijo,« doda Kaja.

(Poslovna) partnerja

Služba je služba, družba je družba. Podobno velja za partnerstvo, potrdita  Kaja in Peter. »Na začetku sva se zelo lovila in ločila kje je meja med podjetjem in med najinim zasebnim življenjem. Že tako ali tako se je težko ustaviti in popolnoma odmisliti, ker je podjetje pač tvoje in vse jemlješ bolj osebno. Ker sva pa v tem oba, sva si morala res določiti meje in dneve, ko (vsaj poskušava) odmisliti BAM body in se posvetiti samo nama.« Priznata, da podjetništvo prinese veliko odrekanja in stresa, po drugi strani pa si delo razporejaš sam. Prav tako si razporejaš čas. In v tem času živita njuno filozofijo »vzemi si čas zase«.

Sorodni članki

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Soglašam Več o piškotkih

Piškotki