Agencija U3P je mlada in idej polna agencija za vsebinski marketing. Morda je naše poslanstvo zapisano že v imenu. Utrip je nekaj, brez česar ne ostajamo. In če kaj, je pomembno obstajati in obstati uspešen v poslu.
Ustvarjamo in razvijamo blagovne znamke, razvijamo marketinške strategije in pomagamo uresničevati vaše ambicije. Za nas ne obstajajo ideje zaradi idej; priznavamo samo ideje, ki rešujejo marketinške naloge naročnika.
V rubriki Digitalni U3P na vaša vprašanja odgovarja Katarina Bevc, specialistka za digitalni marketing in vodja Agencije U3P.
Želim si izdelati spletno stran, pogovarjal sem se z različnimi agencijami, a menim, da se bom odločil za tisto, katera mi obljublja, da bom po izdelavi spletne strani, moja spletna stran med prvimi zadetki na Google iskalniku.
Obljube, da bo podjetje ustvarilo spletno stran, ki bo med prvimi zadetki na Google iskanju, bi morale pri vas vzbuditi skeptičen odnos. V nadaljevanju vam predstavljam nekaj razlogov, zakaj je pomembno biti previden glede takšnih obljub:
Obljube o prvih zadetkih na Google: Nihče ne more zagotoviti, da bo vaša spletna stran vedno med prvimi rezultati na Google iskalniku. Google uporablja kompleksen algoritem za določanje položajev spletnih strani, ki se nenehno spreminja, in na to vpliva veliko dejavnikov.
Trajanje rezultatov: Tudi če vam podjetje uspe doseči visoko mesto v iskalnih rezultatih, to ni nujno trajno. Konkurenca in spremembe v algoritmu vplivajo na vaš položaj v prihodnosti.
Etika in upoštevanje pravil: Doseganje visokih mest v iskalnih rezultatih na neetičen način (npr. s spammingom ali manipulacijo z iskalnimi algoritmi) lahko privede do kazni s strani Google in poslabšanja vašega položaja.
Pomembno je razumeti, da je za doseganje visokih mest v iskalnih rezultatih potrebno čas in trdo delo. Poleg tega je ključna kakovostna vsebina. Objava visoko kakovostnih in relevantnih vsebin pomaga izboljšati vašo uvrstitev.
Preden se odločite za sodelovanje s podjetjem, ki obljublja prve pozicije na Google, se posvetujte s strokovnjakom za SEO ali se dodatno izobražujte o tem, kako delujejo iskalni algoritmi in kakšne so realne pričakovanja glede rezultatov. Nikoli ne sklepajte posla z podjetjem, ki obljublja nerealno hitre in enostavne rezultate.
Katarina Bevc, specialistka za digitalni marketing in vodja Agencije U3P.