Zdravstveni dom Kočevje je uspešno opravil recertifikacijsko presojo sistema vodenja kakovosti po mednarodnem standardu ISO 9001:2015. Presoja, ki jo izvajajo neodvisni zunanji presojevalci, je potrdila, da zavod deluje v skladu z najvišjimi standardi kakovosti – in kar je še posebej razveseljivo, brez ugotovljenih neskladnosti.
S tem dosežkom ZD Kočevje potrjuje svojo zavezanost k odličnosti, varnosti pacientov in nenehnemu izboljševanju storitev. Sistem vodenja kakovosti, ki je v zavodu vzpostavljen že vrsto let, omogoča dosledno izvajanje zdravstvenih storitev, skladnost z zakonodajo ter učinkovito odzivanje na potrebe pacientov in zaposlenih.
Kaj pomeni ta uspeh v luči nove zakonodaje?
Zakon o zagotavljanju kakovosti v zdravstvu (ZZKZ), ki je začel veljati letos, uvaja strožje zahteve za izvajalce zdravstvene dejavnosti. Med ključnimi poudarki zakona so sistematično spremljanje kakovosti, odgovornost vodstva za varnost pacientov ter obveznost izvajanja notranjih in zunanjih presoj kakovosti.
Uspešna recertifikacija po standardu ISO 9001:2015 pomeni, da ZD Kočevje že izpolnjuje številne zahteve nove zakonodaje. Sistem vodenja kakovosti, ki vključuje dokumentirane postopke, notranja pravila delovanja in politiko nenehnih izboljšav omogoča zavodu, da dosledno zagotavlja varno, učinkovito in pacientom prijazno zdravstveno oskrbo, hkrati pa se proaktivno odziva na spremembe zakonodaje, strokovne smernice in potrebe lokalnega okolja.
Zaupanje in zadovoljstvo pacientov in strokovna odličnost
Zdravstveni dom Kočevje redno spremlja zadovoljstvo pacientov in zaposlenih preko strukturiranih anket, ki so pomemben del sistema vodenja kakovosti. Rezultati zadnjih meritev potrjujejo, da je raven zadovoljstva med pacienti zelo visoka – uporabniki zdravstvenih storitev še posebej izpostavljajo strokovnost, prijaznost osebja ter dostopnost storitev.
Tudi zaposleni izražajo visoko stopnjo pripadnosti in zadovoljstva z delovnim okoljem, kar je ključno za ohranjanje kakovostne in varne obravnave. Takšni rezultati so dokaz, da zavod uspešno uresničuje svojo zavezanost k odličnosti in skrbi za dobrobit tako pacientov kot zaposlenih.