V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem okolju je prisotnost na spletu ključnega pomena ne le za startupe, temveč tudi za uveljavljena podjetja s dolgoletno tradicijo. Digitalni marketing omogoča tradicionalnim podjetjem, da ohranijo konkurenčnost, dosežejo nove ciljne skupine in okrepijo svojo blagovno znamko.
Eden od naših naročnikov, podjetje Inles, s 75-letno tradicijo, je pred letom dni naredil pomemben korak k digitalni transformaciji. Čeprav je Inles že dolga leta prepoznavno ime, so se odločili, da svojo zgodbo in kakovost izdelkov predstavijo tudi prek digitalnih kanalov. S tem so dosegli nove generacije kupcev, povečali prepoznavnost in dodatno okrepili svojo konkurenčnost na trgu.
Za tradicionalna podjetja, kot je Inles, je digitalni marketing več kot le trend – je nujna strategija za dolgoročno uspešnost. Prilagajanje digitalnim orodjem in platformam omogoča ohranjanje konkurenčnosti, privabljanje novih strank in ohranjanje vezi z obstoječimi.
Digitalni marketing omogoča podjetjem, da se povežejo s strankami na osebnejši ravni in učinkovito komunicirajo svoje vrednote. Tudi za podjetja, ki imajo dolgoletno tradicijo, je ključno, da ostanejo v koraku s časom in se prilagodijo spreminjajočim se nakupnim navadam potrošnikov.
Ključno je, da tudi tisti z bogato zgodovino ne pozabijo na prihodnost – ta pa je digitalna.
Zakaj izbrati agencijo U3P
Mlada in idej polna agencija za vsebinski marketing. Morda je naše poslanstvo zapisano že v imenu. U3P je nekaj, brez česar ne ostajamo. In če kaj, je pomembno obstajati in obstati uspešen v poslu.
Ustvarjamo in razvijamo blagovne znamke, razvijamo marketinške strategije in pomagamo uresničevati naše ambicije. Razvijamo, ne ustvarjamo. Za nas ne obstajajo ideje zaradi idej; priznavamo samo ideje, ki rešujejo marketinške naloge naročnika.
V rubriki Digitalni U3P na vaša vprašanja odgovarja Katarina Bevc, specialistka za digitalni marketing in vodja Agencije U3P.