Ribniška policija je včeraj popoldne prejela prijavo o primeru spletne goljufije, v kateri je neznani storilec oškodovanko preslepil in ji odtujil več tisoč evrov z bančnega računa. Goljuf je sprva preko elektronskega sporočila z lažno informacijo sporočil, da je povezava do njenega bančnega ponudnika spremenjena. Oškodovanka je nato sledila navodilom, ki jih je prejela po telefonu, in neznancu omogočila dostop do svoje spletne banke.
Policija opozarja vse, naj bodo pri obravnavi elektronskih sporočil, ki zahtevajo vnos osebnih ali finančnih podatkov, izjemno previdni. Lažna e-sporočila pogosto vsebujejo povezave, ki uporabnike preusmerijo na lažne spletne strani bank, kjer morajo vnesti svoje poverilnice.
Takšna spletna mesta so videti zelo prepričljivo, pogosto vključujejo pojavno okno, ki zahteva vnos bančnih podatkov, kar pa resnične banke ne uporabljajo. Prav tako banke nikoli ne pošiljajo sporočil z oznako Nujno, ki od uporabnikov zahtevajo takojšnje ukrepanje.
Znaki, ki kažejo na prevaro, vključujejo slabo oblikovane spletne strani, slovnične napake ter nenavadne zahteve za posredovanje občutljivih podatkov. Policija svetuje, da uporabniki ne klikajo na sumljive povezave, ne vnašajo svojih podatkov na nepreverjenih spletnih straneh in ne sledijo navodilom neznancev, ki jih kontaktirajo po telefonu.
Več informacij o vrstah spletnih finančnih prevar in kako se jim izogniti, lahko preberete na povezavi: Policija: Sedem vrst spletnih finančnih prevar