V zadnjih dveh letih je INLES močno povečal vložke v povečanje prepoznavnosti v Sloveniji. Preprosto povedano, želimo slovenskim kupcem oken in vhodnih vrat predstaviti naše prednosti, širino ponudbe in izvedb ter kakovost.
Prepoznavnost je največkrat kombinacija zelo različnih pristopov. Za nas v INLESU je na prvem mestu pohvala zadovoljnega kupca in njegovo dobro mnenje, ki ga izraža v svoji okolici ter s tem kot nevtralni zagovornik povečuje prepoznavnost INLESA. V tem primeru se pogosto srečujemo s kupci, ki so se obrnili na nas v skladu s slovenskim pregovorom, da dober glas seže v deveto vas. Na drugi strani smo s priznanim režiserjem ob 75-letnici podjetja posneli pet različnih propagandnih oglasov, ki so v današnji poplavi agresivnih, pogosto čudaških oglasov primer estetske dovršenosti v sliki in besedilu. Odločili smo se, da jih na televiziji predstavljamo skoraj izključno v sklopu atraktivnih športnih prenosov (Tour de France, Olimpijske igre…), ki so pogosto najbolj gledani deli televizijskega programa, saj prikazujejo področje, kjer je Slovenija zanesljivo najbolj uspešna in s tem prepoznavna.
S profesionalno agencijo smo praktično od popolne neprisotnosti in nerazpoznavnosti pred slabim letom dni izrazito vstopili v svet družbenih omrežij. Na ta način smo se s svojimi izdelki in storitvami približali zlasti mlajši, pa tudi srednji generaciji, ki v vse večji meri postaja naš ciljni kupec.
INLES, kot podjetje s tradicijo, je zaradi svoje nedejavnosti na tem področju v veliki meri postal za mlade investitorje samo eden od mnogih proizvajalcev oken in vhodnih vrat, ne pa prepoznavna blagovna znamka z največjo širino in kakovostjo v Sloveniji, kar dokazuje z deležem izvoza v višini okoli 80 % na najzahtevnejše trge Evrope. Za prepoznavnost v strokovni javnosti (prodajalci, arhitekti, projektanti…) se udeležujemo več sejmov v tujini in Sloveniji. V letošnjem letu je bil za nas v tujini najpomembnejši sejem v Nürnbergu, kjer smo predstavili celo vrsto novosti. V kratkem času pa želimo atraktivne novosti predstaviti tudi slovenski strokovni javnosti, z željo, da jih projektirajo v zgradbe za svoje kliente.
Vezano na razpis za energetsko prenovo objektov lahko z veseljem ugotovimo, da je Eko sklad močno zvišal subvencije za zamenjavo obstoječih oken z novimi lesenimi ali les/aluminijastimi okni. Zasebni investitor na ta način z nakupom Inlesovih oken dobi izjemno kakovosten in energetsko učinkovit izdelek za zelo atraktivno ceno. Subvencija se je glede na dolgoletne nespremenjene kriterije zvišala z do 20 % na do 30 % vrednosti investicije oz. iz do 150 EUR/m² na kar 250 EUR/m² okna. Inlesovi izdelki v celoti ustrezajo razpisnim pogojem in vzpodbujajo kupce k zamenjavi oken s produkti iz naravnih materialov.
Odločitev za izdelke INLES je prava odločitev.
INLES