Včeraj je v Podjetniškem inkubatorju Kočevje potekala delavnica na temo digitalnega oglaševanja, ki jo je vodila Katarina Bevc iz Agencije U3P. »Kako se znajdete v digitalni džungli?« je prisotne izzvala moderatorka. Skupaj so prišli do odgovora, da je digitalni svet res zapleten – a hkrati tudi nujna destinacija v sodobnem podjetništvu.
Na delavnici, ki je bila prva od dveh na temo digitalnega oglaševanja, se je zbralo okoli 30 poslušateljev, kar potrjuje, da se podjetniki in posamezniki vse bolj zavedajo pomena digitalnega nastopa. Katarina Bevc pa ni prišla sama – s seboj je pripeljala največjo zvezdo Instagrama. In ne, to ni bila Kylie Jenner ali Lionel Messi, ampak jajce. Navadno jajce. Fotografija navadnega jajca na Instagramu še vedno zbira všečke in ostaja ena najbolj všečkanih fotografij vseh časov.
Zgodba o jajcu je izhodišče za razmislek: kaj je tisto, kar v digitalnem svetu resnično šteje? Zaenkrat Bevc odgovor vidi v vsebini, ki vzpodbudi čustvo, radovednost, zanimanje. Le z dobro vsebino lahko podjetnik najde pot iz digitalne džungle. Ob tem vas bo neprestano spremljal algoritem, ki pa, kot je poudarila, »ni stroj, temveč so ljudje«. In če prepričate ljudi, boste prepričali tudi algoritem. Ta tako lahko postane vaš zaveznik – namesto sovražnika.
Prepričati ljudi pa ni preprosto. Kakšna vsebina je všeč potrošnikom? To je vprašanje za milijon dolarjev. Dejstvo pa je, da na različnih družbenih omrežjih spremljamo različno vsebino. Kaj pomislite – kdo ste na Facebooku in kdo ste na Instagramu? Podjetja se morajo zavedati, da vsebino prilagajajo glede na omrežje. Kar kupimo na TikToku, ni nujno, da bomo kupili na Instagramu.
Umni človek postaja digitalni človek. Človek podjetnik pa se mora zavedati, da vstopa v ero homo digitalusa, ki bo tisto, kar išče, najverjetneje našel na družbenih omrežjih.
V nadaljevanju delavnice je Katarina predstavila navade sodobnih potrošnikov in razložila, katera generacija ima največjo kupno moč. Skozi praktične primere in primere dobrih praks so obiskovalci dobili občutek, kako stopiti v svet digitalnega marketinga.
Druga, brezplačna delavnica na temo oglaševanja na socialnih omrežjih bo potekala 14. maja. Vabljeni k prijavi!